Matrícula setembre i Vacants Cicles Formatius

Dubtes: secretaria@insbaixcamp.cat

ESTUDIS
CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀCICLES FORMATIUS GRAU SUPERIOR
De l’1 al 4 de setembre de 2025: període per completar la matrícula al centre per als alumnes que heu confirmat la matrícula en línia de la plaça assignada en la tercera tanda d’assignació.
Durant aquest període també has de completar la matrícula si vas obtenir plaça a la segona tanda d’assignació, vas indicar que volies participar en la tercera tanda per tal de millorar l’assignació obtinguda i no ha estat el cas.
Tingues en compte que si no fas la confirmació de matrícula en línia i completes la matrícula adreçant-te al centre educatiu, perdràs la plaça assignada i quedaràs exclòs/osa del procés.

VACANTS: un cop finalitzat el procés de matrícula del tercer torn, el dia 8 de setembre, es publicaran les vacants disponibles i les instruccions per accedir-hi.

Nou sistema de pagament: només amb targeta i en línia

Us informem que, a partir d’ara, tots els pagaments relacionats amb el centre —com ara matrícules, sortides i activitats complementàries— s’hauran de fer exclusivament amb targeta bancària i en línia.

Aquesta mesura s’adopta per agilitzar els tràmitsmillorar la seguretat i facilitar el control administratiu.

No s’acceptaran pagaments en efectiu, per transferència ni tampoc pagaments presencials al centre.

Per cada activitat o gestió, es facilitarà un enllaç de pagament segur on podreu realitzar la transacció amb targeta.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.